מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
מה לעשות במקרה של נזק כתוצאה משריפה בבית?
לצורך טיפול מהיר ויעיל בפנייתך, מומלץ לבצע את השלבים הבאים:
הזמנת שירותי כיבוי אש
הזמנת שירותי כיבוי אש
במקרה של שריפה בבית, חשוב כמובן להרחיק אנשים מהמקום ולחייג 102 להזמנת שירותי כבאות. במקרה של חשד להצתה, יש לדווח למשטרה ולהקפיד על קבלת אישור בכתב בהתאם.
צילום הנזק
צילום הנזק
על מנת שניתן יהיה ניתן לאמוד את גודל הנזק, חשוב לצלם אותו ממספר זוויות ובתאורה טובה. יש להקפיד לצלם כל פרט שיכול להיות רלוונטי לדעתך לתלונה.
הכנת רשימה מסודרת
הכנת רשימה מסודרת
לצורך מיצוי הפיצוי המגיע לך, יש להכין מראש רשימה מפורטת של הפרטים שניזוקו, כולל הערכת השווי שלהם, כמו גם קבלות על רכישתם, במידה ויש.
צ'ק ליסט
צ'ק ליסט
המסמכים שיש להכין מבעוד מועד:
- אישור כיבוי אש
- אישור משטרה (במידה והיתה מעורבת)
- רשימה מפורטת
- חשבוניות רכישה ותמונות של הפריטים שניזקו
- תמונות ממקום האירוע
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון אליו יועבר סכום הפיצוי.
מילוי טפסים
מילוי טפסים
יש למלא את טופס ההודעה על נזק בדירה בצורה מדויקת על מנת לקדם את הטיפול במקרה.
דיווח על האירוע
דיווח על האירוע
לפתיחת דיווח אודות המקרה ובמידת הצורך, תיאום עם שמאי, נציגינו עומדים לרשותך בטלפון 03-6886888. לחלופין ניתן לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@life-direct.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
איך מתקדמים מפה?
איך מתקדמים מפה?
לאחר קבלת כל המסמכים הרלוונטיים, נעמיד לרשותכם מנהל תיק מימוש זכויות אישי שיבדוק את המסמכים השונים ואת זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה שלך. מסמכים או דרישות נוספות יוצגו בפניך במידת הצורך.
עדכון שוטף אודות סטטוס בקשתכם
עדכון שוטף אודות סטטוס בקשתכם
ב-Life-Direct תוכלו להתעדכן בכל זמן נתון לגבי סטטוס הבקשה למימוש זכויותיכם באמצעות My Status - שירות On-Line לעדכון מצב הבקשה.
מעקב On-Line באמצעות My Status
שירות עדכונים אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך 24 שעות ביממה
קרה לך מקרה לא נעים? נאלצת להפעיל את הביטוח?
באמצעות שירות My Status באזור הלקוחות תוכלו להתעדכן On-Line בקלות ובמהירות אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך בכל שעה. השירות זמין בתביעות כלל סוגי הביטוחים.
חדש! שירות My Status גם לצדי ג' לברור סטטוס הטיפול מול Life-Direct.